Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brak dostępu do LK3
#1
Witam.

Mam problem z dostaniem sie do nowego LK3. Strona nie chce się załadować, a po ręcznym przerwaniu pokazuje się tylko to co na załączonym screenie. Aktualizować oprogramowanie się udaje, ale nie rozwiązuje to problemu. Przetestowane na różnych komputerach i przeglądarkach.


Załączone pliki
.jpg   lk3.jpg (Rozmiar: 63.85 KB / Pobrań: 2,946)
<t></t>
Odpowiedz
#2
Spróbuj odświeżyć stronę za pomocą klawiszy CTRL+F5
LK3.6 + 2x ASC711EX_15, 5x DS18B20, BME280, WATCHDOG (router, kamera), ALARM (uzbrajanie, 2x PIR, syrena), ogrzewanie, CWU, podgrzewanie przyłącza wody, poziom szamba, zmierzch, wykres danych od 2016 r.
Odpowiedz
#3
agrest post_id=10789 time=1497712422 user_id=5676 napisał(a):Spróbuj odświeżyć stronę za pomocą klawiszy CTRL+F5

Nie pomaga
<t></t>
Odpowiedz
#4
Witam.
Mój stan wiedzy podpowiada mi że próbujesz dostać się do swojego LK3 z poziomu Windowsa z włączonym antywirusem.
Wystarczy na próbę wyłączyć antywirusa i wtedy ponowić próbę.

Daj znać czy poszło.
pozdrawiam
krzych00
Odpowiedz
#5
Próbowałeś w innej przeglądarce?
LK3.6 + 2x ASC711EX_15, 5x DS18B20, BME280, WATCHDOG (router, kamera), ALARM (uzbrajanie, 2x PIR, syrena), ogrzewanie, CWU, podgrzewanie przyłącza wody, poziom szamba, zmierzch, wykres danych od 2016 r.
Odpowiedz
#6
Mam identyczny problem, próbowałem na innych przeglądarkach komputerowych i różnych komputerach, jedynie udaje się na iPhone przez fabryczną Safari, choć ona też dłuższą chwilę pomyśli zanim wszystko w pełni się załaduje.
<t></t>
Odpowiedz
#7
Mam identyczny problem.

Windows 7 64 bity
Próbowałem IE10, IE11, Chrome, Mozilla - bez efektów.

Czy wiecie kto ewentualnie ze strony producenta może rozwiązać ten problem?
Odpowiedz
#8
jak ktos pisał wyżej spróbujcie wyłączyć antywirusy, jakie wersje softu w Lk macie?
pozdrawiam
tomek
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości