Witam.
Mam problem z dostaniem sie do nowego LK3. Strona nie chce się załadować, a po ręcznym przerwaniu pokazuje się tylko to co na załączonym screenie. Aktualizować oprogramowanie się udaje, ale nie rozwiązuje to problemu. Przetestowane na różnych komputerach i przeglądarkach.
Spróbuj odświeżyć stronę za pomocą klawiszy CTRL+F5
agrest post_id=10789 time=1497712422 user_id=5676 napisał(a):Spróbuj odświeżyć stronę za pomocą klawiszy CTRL+F5
Nie pomaga
Witam.
Mój stan wiedzy podpowiada mi że próbujesz dostać się do swojego LK3 z poziomu Windowsa z włączonym antywirusem.
Wystarczy na próbę wyłączyć antywirusa i wtedy ponowić próbę.
Daj znać czy poszło.
pozdrawiam
krzych00
Próbowałeś w innej przeglądarce?
Mam identyczny problem, próbowałem na innych przeglądarkach komputerowych i różnych komputerach, jedynie udaje się na iPhone przez fabryczną Safari, choć ona też dłuższą chwilę pomyśli zanim wszystko w pełni się załaduje.
Mam identyczny problem.
Windows 7 64 bity
Próbowałem IE10, IE11, Chrome, Mozilla - bez efektów.
Czy wiecie kto ewentualnie ze strony producenta może rozwiązać ten problem?
jak ktos pisał wyżej spróbujcie wyłączyć antywirusy, jakie wersje softu w Lk macie?