11-20-2020, 09:09 PM
(11-20-2020, 05:02 PM)kwanat napisał(a): Dzień dobry,
I ja mam taki problem. Od dłuuuuuuugiego czasu. Pisałem o tym już rok temu. Z tym, że u mnie to są nie minuty a godziny lub kilka dni. Co ciekawe, wygląda to jakby komunikacja zwalniała i zwalniała, aż w końcu dostęp przez www jest niemożliwy. Apka jeszcze działa. Jedyny sposób to odłączenie zasilania (restart).
Dzisiaj ustawiłem restart. Zobaczymy co będzie.Mam plan, żeby zakupić drugi LK3 i jednym będę restartował drugiego. Wprawdzie to proteza, ale spróbuję.
Co sprzętu: LK3 podłączony jest do routera (z udostępnionym portem) ASUS RT-N18 z softem FreshTomato (v. 2019.2) a ten przez modem LTE na stałym, publicznym IP do sieci. Zauważyłem, że w karcie "device list" routera, mój LK3 nie pojawia się od razu po odłączeniu/podłączeniu patchcorda. Może to oprogramowanie routera? Śledztwo trwa, zobaczymy.
Pozdrowienia
Po co drugi LK3. Kup WR-01 i już
Jak dostanę już przejściówkę to podepnę do laptopa i będę oglądał co go boli. Może to pomoże innym i ATSowi rozwiązać pewne problemy.