11-18-2020, 12:10 PM
Tą przejściówkę bym kupil i jak cos znowu bedzie nie tak to moze po konsoli cos sie dowiemy
pozdrawiam
tomek
tomek
LK3 umiera
|
11-18-2020, 12:10 PM
Tą przejściówkę bym kupil i jak cos znowu bedzie nie tak to moze po konsoli cos sie dowiemy
pozdrawiam
tomek
11-19-2020, 04:15 PM
Kupiona już jedzie do mnie
11-20-2020, 05:02 PM
Dzień dobry,
I ja mam taki problem. Od dłuuuuuuugiego czasu. Pisałem o tym już rok temu. Z tym, że u mnie to są nie minuty a godziny lub kilka dni. Co ciekawe, wygląda to jakby komunikacja zwalniała i zwalniała, aż w końcu dostęp przez www jest niemożliwy. Apka jeszcze działa. Jedyny sposób to odłączenie zasilania (restart). Dzisiaj ustawiłem restart. Zobaczymy co będzie.Mam plan, żeby zakupić drugi LK3 i jednym będę restartował drugiego. Wprawdzie to proteza, ale spróbuję. Co sprzętu: LK3 podłączony jest do routera (z udostępnionym portem) ASUS RT-N18 z softem FreshTomato (v. 2019.2) a ten przez modem LTE na stałym, publicznym IP do sieci. Zauważyłem, że w karcie "device list" routera, mój LK3 nie pojawia się od razu po odłączeniu/podłączeniu patchcorda. Może to oprogramowanie routera? Śledztwo trwa, zobaczymy. Pozdrowienia
11-20-2020, 09:09 PM
(11-20-2020, 05:02 PM)kwanat napisał(a): Dzień dobry, Po co drugi LK3. Kup WR-01 i już Jak dostanę już przejściówkę to podepnę do laptopa i będę oglądał co go boli. Może to pomoże innym i ATSowi rozwiązać pewne problemy.
11-23-2020, 12:15 PM
załadujcie ten soft, byla mała zmiana zwiazana z TCP.
lk3_7_firmware_1_32b.zip (Rozmiar: 488.29 KB / Pobrań: 243)
pozdrawiam
tomek
11-23-2020, 02:22 PM
Po południu wrzucę nowy fimware.
Mam prośbę jeszcze bo ustawiłem w Zdarzeniach że jeśli nie będzie połaczenia do serwera MQTT to mi ma wysłać meila i wczoraj mi wysłał 250 i wyłączyłem. Czy to z moim netem coś nie tak czy połączenia do MQTT. Z tego co widziałem wczoraj net działał bez problemów
11-23-2020, 05:37 PM
załadowałem 1.32b,
- w zakładce status czas płynie wolniej - wysyłają się smsy do numerów po : (XXXXXX123:123XXXXXX)
11-27-2020, 05:27 PM
(11-23-2020, 05:37 PM)marcinb napisał(a): - w zakładce status czas płynie wolniejNiemożliwe, moze czas odswierzaia strony sie przestawił, w settings sie ustawia
pozdrawiam
tomek
12-11-2020, 10:36 AM
Dzień dobry wszystkim,
Załadowałem soft 1.32b i już byłem blisko ogłoszenia wszem i wobec, że problem ustąpił, aż tu... Ale po kolei: Mój zestaw to router Asus RT-N18U z Fresh Tomato 2019.2 na pokładzie. Do niego wpięty jest modem USB LTE z zewnętrzną anteną MIMO. Pomimo niewielkiej odległości od BTS (2,4 km) zasięg jest dość słaby, stąd ta antena, ale i tak zdarzają się zerwania połączenia. Ponieważ połączenie czasem nie jest wznawiane automatycznie to skrypt w routerze docelowo ma go restartować w takich sytuacjach. Za routerem jest jeszcze switch TP-Link TL-SG108E. Do switcha, oprócz LK3, min. jest jeszcze podłączony moduł SATEL ETHM-2. Jestem na stałym publicznym IP od PLUSa. 1. 01.12.2020 upgrageowałem soft do wersji 1.31b i o godz 11.05 uruchomiłem LK3 z nowym softem z nadzieją, że wreszcie będzie wszystko ok. I działało fajnie przez ponad tydzień: nie zauważyłem żadnych problemów w komunikacji z LK3 ani przez www ani po MQTT. Tym razem "zadałem robotę" modułowi LK3: wyjście OUT5 cyklicznie co 6 sekund przełączało przekaźnik z 0 na 1. 09.12.2020 o godz 0:20 modem utracił połączenie z siecią, więc ja utraciłem kontakt z LK3 z zewnątrz. Oczywiście apka w telefonie też. Po kilku dniach miałem wreszcie fizyczny dostęp do zestawu. Zauważyłem, że przekaźnik jest przełączany co 6 sekund (czyli LK3 jako "strownik" pracuje poprawnie. Ręcznie zrestartowałem router z modemem. Połączenie internetem zostało przywrócone. I teraz: wspomniany wyżej moduł Satela ETHM-2 (który pracuje bardzo stabilnie) podjął pracę . Kilka urządzeń Tuya i rejestrator CCTV również. Do nich wszystkich uzyskałem bez problemu dostęp z zewnątrz. Ale do LK3 niestety nie. Również apka MQTT nie miała z nim kontaktu. Mało tego: nie dało się skomunikować z LK3 w sieci wewnętrznej! Wypięcie i wpięcie kabla sieciowego też nic nie dało. Dopiero restart poprzez odłączenie zasilania pomogło i moduł zaczął pracować prawidłowo. Nie wiem co się dzieje. Z problemem walczę już ponad rok. Szkoda, że potencjał LK 3 nie może być w pełni wykorzystany przez taką dysfunkcję bo możliwości i zainteresowanie jest. Chciałbym definitywnie ten problem rozwiązać. Mogę udostępnić na prv tel., loginy i hasła do routera i LK3 komuś kto zechciałby pochylić się nad moim problemem. Na razie w schedulerze ustawiłem restart co 8 godzin a dodatkowo zasilanie LK3 doprowadzone jest przez gniazdo WiFi Smart Plug Gosund SP111, ale to protezy. 2. Fajny jest pomysł z tym wirtualnym wyświetlaczem LCD. Parę rzeczy trzeba jeszcze dopracować ponieważ co innego jest na fizycznym wyświetlaczy a co innego na wirtualnym. Obrazki w załączeniu. Pozdrawiam |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|