Forum Tiny Control Solution

Pełna wersja: LK3_aktualizacja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
mam LK3

od kliku dni  próbuję zaktualizować go do wersji najnowszej i nie mogę tego zrobić =(

dostęp do niego mam z przeglądarki

mogę włączyć tryb "bootloader start" z przeglądarki mozilla

jednak program LKTools nie chce go zaktualizować

po próbie zaktualizowania '2minuty" LK3 resetuje sie i znów stare oprogramowanie , więc LKTools komunikuje sie z LK bo go restartuje po 2 minutach
(04-13-2022, 12:59 PM)wilkxt napisał(a): [ -> ]sp©óbój klientem tftp https://tinycontrol.pl/media/documents/L..._A6_PL.pdf

już próbowałem . też nie  działa

próbowałem obydwu programów  na 32 bit w XP i na 64 bit win 10
tftp32 , tftp64

po naciśnięciu put wyskakuje w programie #0 i nic dalej się nie dzieje

zmieniłem na nawet router lan i też nie działa
próbowałem aktualizacji na windows 7,  windows 10 i windows XP . zawsze to samo

do urządzenia normalnie wchodzę z przeglądarki i wszystko śmiga za wyjątkiem mqtt ;(
mogę kliknąć wejście w bootloader , urządzenie po 2 minutach sie resetuje i nic dalej sie nie dzieje

Lk tols natomiast sam go wprowadza w botloader ale na tym koniec bo po 2 minutach reset i normalna praca z starym oprogramowaniem
 
nie chce mi sie tylko jednego robić bo ma adres na sztywno przypisany IP 192.168.1.20 no ale oczywiście w każdym programie go ustawiam odpowiednio zamiast .100
to jest LK w wersji 3.0?

Spróbój wysłać upgrad3e na adres z koncoweka 100
Wygląda na to, że proces aktualizacji nie przebiega prawidłowo, co może być spowodowane problemem z kompatybilnością oprogramowania lub błędami w samym pliku aktualizacyjnym. Spróbuj upewnić się, że używasz najnowszej wersji LKTools oraz że plik aktualizacyjny jest właściwy i nieuszkodzony. Jeśli problem będzie się powtarzał, rozważ wyłączenie wszelkich dodatków w przeglądarce lub spróbuj zaktualizować urządzenie z innej przeglądarki lub komputera.
https://www.twojevent.com/formalnosci-pr...y-masowej/
(10-21-2024, 12:48 PM)Wafello3 napisał(a): [ -> ]Wygląda na to, że proces aktualizacji nie przebiega prawidłowo, co może być spowodowane problemem z kompatybilnością oprogramowania lub błędami w samym pliku aktualizacyjnym. Spróbuj upewnić się, że używasz najnowszej wersji LKTools oraz że plik aktualizacyjny jest właściwy i nieuszkodzony. Jeśli problem będzie się powtarzał, rozważ wyłączenie wszelkich dodatków w przeglądarce lub spróbuj zaktualizować urządzenie z innej przeglądarki lub komputera.
https://www.twojevent.com/formalnosci-pr...y-masowej/

3 komputery przetestowane
3 przeglądarki przetestowane tak jak pisałem wcześniej