Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
LK3.5-NOWY SOFT - KOLEJNE WERSJE
(12-27-2020, 04:30 PM)kollnjak napisał(a): Hi,
I would like to ask you for the possibility of manual ON / OFF of virtual outputs. And display them after the user logs in.

What do you want to use it for?
pozdrawiam
tomek
Odpowiedz
(01-12-2021, 01:44 PM)wilkxt napisał(a):
I would like to ask you for the possibility of manual ON / OFF of virtual outputs. And display them after the user logs in.

hello, there are many cases .. I have more Lk3,6, one of them works as a control for heating - where the mode is outside the home .. it would be nice so that this mode can be turned on / off at user login (out0-5 are occupied )
<t></t>
Odpowiedz
(01-16-2021, 02:45 PM)kollnjak napisał(a):

hello, there are many cases .. I have more Lk3,6, one of them works as a control for heating - where the mode is outside the home .. it would be nice so that this mode can be turned on / off at user login (out0-5 are occupied )
To make it clear - would you like to have some flags (ON/OFF) that can be set and view on LK page?
If that's the case then we might expose 8 fields for this purpose - these fields are already in use in scheduler and events tab and are called there event1-8.
Odpowiedz
(01-18-2021, 01:58 PM)tonymony napisał(a):
(01-16-2021, 02:45 PM)kollnjak napisał(a):

To make it clear - would you like to have some flags (ON/OFF) that can be set and view on LK page?
If that's the case then we might expose 8 fields for this purpose - these fields are already in use in scheduler and events tab and are called there event1-8.

yes, if event1-8 could be displayed and ON / OFF on the user page, it would be enough for me
<t></t>
Odpowiedz
Dobra bo widzę, że nic się nie dzieje otóż:
Jestem w trakcie instalacji licznika 3-fazowego SDMa i zaraz będę instalował panele fotowoltaiczne z SofarSolarem i teraz czego bym potrzebował:

- informacji w jaki sposób mieć wartość na "+" lub na "-" energii oddanej / lub do oddania do PGE takiej którą mogę skonsumować w domu, wiemy że mogę zabrać tylko 80% od nich, więc tak wartość by mnie interesowała.
- zaprogramowanie jakiegoś OUT tak aby się załączał jak jest duża produkcja w danym dniu np. żeby podgrzał CWU do danej temperaturu i się wyłączył.
- informacji jakie jest aktualnie napięcie DC paneli.
Odpowiedz
Pisz precycyjnie, chcesz mierzyć co idzie do energetyki?
pozdrawiam
tomek
Odpowiedz
Właśnie jakoś takoś wyszło głupio.
Tak interesuje mnie tyle ile mam im oddać albo ile mogę zabrać (z uwzględnieniem tych 80%)
Odpowiedz
Jak chcesz wiedziec ile kwh poszlo do sieci to musisz licznik podpiac za swoja rozdzielnią, przed licznikiem energetyki patrzac od strony domu.
pozdrawiam
tomek
Odpowiedz
Wiem, wlasnie bede instalowal. A da sie to odczytac w LK3 ?
Odpowiedz
Tak, tylko zeby to byla wersja sdma z modbusem. Potrzebujesz kabel dwuzylowy od sdma, sofara do lk. Tylko połacz je jak magistrale(nie gwiazdę), czyly lecisz kablem np od sofara do licznika i do LK, zeby nie ciagnac osobnych kabli do LK od sofara i do LK od licznika.
pozdrawiam
tomek
Odpowiedz

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości