Forum Tiny Control Solution

Pełna wersja: Lan kontroler - sterowanie klimatyzacją po IR
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.

witul

Witam Smile

jako że LAN Kontroler już monitoruje u mnie temperaturę w serwerowni, fajnie by było gdyby miał możliwość sterowania klimatyzacją przez podczerwień.
To przenośna klimatyzacja, ma pilota z możliwością sterowania wszystkimi funkcjami.

Teraz pojawia się pytanie jak sterować klimatyzacją przez LK? zdecydowanie wystarczy mi włączenie i wyłączenie klimatyzacji. Ustawianie temperatury też było by przydatne.

Potrzebny byłby dodatkowy nadajnik podczerwieni. Ale jak nim sterować? W ogóle nie znam się na elektronice Sad

jakieś sugestię?
Pozdrawiam!
Klimatyzator powinien mieć styki do termostatu - poszukaj - nie potrzebne te kombinacje z pilotem.
A jeszcze prościej jak nie ma złącza do sterowania - ustawić funkcje autorestart w klimatyzatorze i sterować zasilaniem.
witul napisał(a):Witam Smile

jako że LAN Kontroler już monitoruje u mnie temperaturę w serwerowni, fajnie by było gdyby miał możliwość sterowania klimatyzacją przez podczerwień.
To przenośna klimatyzacja, ma pilota z możliwością sterowania wszystkimi funkcjami.

Teraz pojawia się pytanie jak sterować klimatyzacją przez LK? zdecydowanie wystarczy mi włączenie i wyłączenie klimatyzacji. Ustawianie temperatury też było by przydatne.

Potrzebny byłby dodatkowy nadajnik podczerwieni. Ale jak nim sterować? W ogóle nie znam się na elektronice Sad

jakieś sugestię?
Pozdrawiam!


Mam na to lepsze rozwiązanie:http://dombezkabli.pl/

Pozdrawiam

Młynek Grzegorz
mlynekg napisał(a):Mam na to lepsze rozwiązanie:http://dombezkabli.pl/

Pozdrawiam

Młynek Grzegorz
Post powinien pójsć do wycięcia za autoreklame - nie ma nic wspólnego ze sterowaniem z Lan Kontrolera.