Forum Tiny Control Solution

Pełna wersja: Własny interfejs dla LAN kontrolera
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

Chciałbym stworzyć stronę www do sterowania domem, którą umieściłbym na serwerze z własną domeną itd.
Byłyby tam przyciski, schemat sieci CO i odczyty temperatur.
Do przycisków chciałbym przyporządkować obsługę onclick z wysłaniem odwołania CGI pod adres LAN kontrolera a do odczytów ładować plik xml, odpowiednio obrabiać dane i td, tak jak to robi oryginalne GUI

Problem jest tylko taki że odwołania ze strony wychodzą z przeglądarki mając Origin z domeny tej strony. Ze względów bezpieczeństwa, takie odwołania są zablokowane i daje to błąd "Origin http:// is not allowed by Access-Control-Allow-Origin". Próbowałem CORS ale LAN Kontroler tego nie obsługuje.

Czy znacie inną sprytniejszą metodę by to zrobić, jestem początkujący jeśli chodzi o html/AJAX ale myślę że dałbym radę po naprowadzeniu Wink

Z góry wielkie dzięki!

Piotrek

mrcnpdlk

Może po SNMP się uda.
hmm.
SNMP. raczej do odczytu,
czy twoja strona może wysyłac polecenia np (nie dokladnie) : jak klikniesz w ikone zmień stan przekaźnika to jest wykonywany link w postaci : ("Http://admin:admin@" & IpLankontrolera & "/outs.cgi?out=0"
zmieni stan przekaźnika na przeciwny

np procedura zmiany stanu przekaxnika w Visual Basic (2012) :

Private Sub btnOut0_Click(sender As Object, e As EventArgs) Handles btnOut0.Click
Dim request As WebRequest = WebRequest.Create("Http://admin:admin@" & IpLankontrolera & "/outs.cgi?out=0")
request.Method = "POST"
Dim dataStream As Stream = request.GetRequestStream()
dataStream.Close()
Dim response As WebResponse = request.GetResponse()
Console.WriteLine(CType(response, HttpWebResponse).StatusDescription)
dataStream = response.GetResponseStream()
Dim reader As New StreamReader(dataStream)
Dim responseFromServer As String = reader.ReadToEnd()
' Display the content.