03-27-2020, 02:19 PM
03-27-2020, 07:44 PM
(03-27-2020, 02:19 PM)Grzest napisał(a): [ -> ]Witamwitam
Nowe urządzenie - brak możliwości połączenia ze stroną 192.168.4.1.
czy ribiłeś zgodnie do opisu START po raz pierwszy ?
Pamiętaj że trzeba wejść w telefonie ( np.) w ustawienia sieci i się przypiąć do wifi TinyEsP
https://tinycontrol.pl/wp-content/uploads/2019/07/instrukcja_WiFi_kontroler_tinyESP_WIFIKO-001_PL.pdf
link do instrukcji
TomekO
03-27-2020, 08:28 PM
Mam podobny problem.
Za pierwszym razem strona do konfiguracji załadowała się poprawnie i połączyłem urządzenie z lokalną siecią wifi. Niestety od tamtej pory nie mogę połączyć się z urządzeniem ani w sieci po nadanym adresie ip, ani gdy po dłuższym czasie samo stawia swój punkt dostępowy (adres 192.168.4.1 po przeskanowaniu sieci jest osiągalny, jednak nie ładuje się żadna strona).
Czy jest możliwość wykonania resetu urządzenia?
Za pierwszym razem strona do konfiguracji załadowała się poprawnie i połączyłem urządzenie z lokalną siecią wifi. Niestety od tamtej pory nie mogę połączyć się z urządzeniem ani w sieci po nadanym adresie ip, ani gdy po dłuższym czasie samo stawia swój punkt dostępowy (adres 192.168.4.1 po przeskanowaniu sieci jest osiągalny, jednak nie ładuje się żadna strona).
Czy jest możliwość wykonania resetu urządzenia?
03-31-2020, 01:02 PM
(03-27-2020, 08:28 PM)kermit napisał(a): [ -> ]Mam podobny problem.Witam,
Za pierwszym razem strona do konfiguracji załadowała się poprawnie i połączyłem urządzenie z lokalną siecią wifi. Niestety od tamtej pory nie mogę połączyć się z urządzeniem ani w sieci po nadanym adresie ip, ani gdy po dłuższym czasie samo stawia swój punkt dostępowy (adres 192.168.4.1 po przeskanowaniu sieci jest osiągalny, jednak nie ładuje się żadna strona).
Czy jest możliwość wykonania resetu urządzenia?
Jeśli nie było ustawione że przycisk to reset . to jest mołziwe tylko Wgranie jeszcze raz softu.
postaram sie za troche podżucić Linka.
TomekO
03-31-2020, 02:15 PM
(03-27-2020, 08:28 PM)kermit napisał(a): [ -> ]Mam podobny problem.prosze wgrać ten wsad
Za pierwszym razem strona do konfiguracji załadowała się poprawnie i połączyłem urządzenie z lokalną siecią wifi. Niestety od tamtej pory nie mogę połączyć się z urządzeniem ani w sieci po nadanym adresie ip, ani gdy po dłuższym czasie samo stawia swój punkt dostępowy (adres 192.168.4.1 po przeskanowaniu sieci jest osiągalny, jednak nie ładuje się żadna strona).
Czy jest możliwość wykonania resetu urządzenia?
03-31-2020, 02:18 PM
ok, nowy wsad tylko przez konwerter usb - uart czy jest opcja wgrania przez usb?
04-08-2020, 07:13 PM
Kupiłem kolejne urządzenie i sytuacja jest dokładnie ta sama. Ustawiłem połączenie z siecią lokalną, połączyłem się z urządzeniem przez sieć lokalną - ustawiam wyświetlacz i od tej pory urządzenie nie reaguje, nie widać go w sieci, wyświetlacz nie działa, nie świeci się również dioda WiFi
jacektalin
07-21-2020, 10:18 AM
(04-08-2020, 07:13 PM)kermit napisał(a): [ -> ]Kupiłem kolejne urządzenie i sytuacja jest dokładnie ta sama. Ustawiłem połączenie z siecią lokalną, połączyłem się z urządzeniem przez sieć lokalną - ustawiam wyświetlacz i od tej pory urządzenie nie reaguje, nie widać go w sieci, wyświetlacz nie działa, nie świeci się również dioda WiFi
Cześć, daj znać PRV dokładnie lub napisz na kontakt@slserwis.pl zobaczę o co chodzi. Wiele razy serwisowałem tego rodzaju urządzenia.
krzychb
08-11-2020, 10:35 AM
Mam podobny problem, jakby było rozwiązanie proszę je podać tutaj.
02-28-2022, 11:14 AM